torstai 14. tammikuuta 2010

Nails fine, everything is fine

Haluisikohan joku kuulla mun uusimmasta fiksaatiosta, nimittäin kynsilakoista?

No, kuulette joka tapauksessa. Äiti aina pyörittelee silmiään, kun sanon kiihkeellä äänellä: "Kato, mä ostin uuden kynsilakan!" tai "Kato mun konadkynsiä, kato nyt!" tai "Kato miten nätin väristä kynsilakkaa" tai " Venaa, mä käyn tossa kynsilakkahyllyllä!".

Eilenkin kävin aleissa katsomassa mustaa tunikaa, mutta mukaan tarttui myös 2 kynsilakkaa ja vaaterulla ja korvikset. Ai miten niin alennusmyyntien tarkoitus ei ole tehdä heräteostoksia? Niin, ja löysin myös sen tunikan, jonka nimeksi tuli Lutku sen kankaan takia (äärimmäisen... lutevaa?). Joo, mä ristin mun vaatteita niinkuin yksi mun kaverikin tekee :D Mun yhden nykistä ostaman neuleen nimeksi tuli Pupu Puppelsson sen sisältämän 12 % kaninkarvan takia, ja mun reppu ristittiin tänään hätäristimisellä Pertti. Asiaan! No, tässä ne lakat on!
Vasemmalla on Lumene natural coden sävy 8 Be Fabulous ja oikealla Mavalan ihana sävy 29 Glasgow. Jälkimmäistä sudin kynsiin jo eilen, kun se näytti niin houkuttelevalta pullossa :) Ja houkutteleva se on kynsissäkin! Mavalan lakat on muuten alessa 3,50 €, kipin kapin Sokokselle! En tosin ostanut näitä Sokokselta vaan Stockalta kalliimmalla, mur, vaikka Sokoksella olis saanut S-pisteit ja kaikkee.
Lakkaan kynsiäni ehkäpä 4 päivän välein. Välillä useammin, välillä harvemmin. Näin kirjoitettuna se kuulostaa kauhealta! Kynsi-raukat. Pitäisi antaa niille lakkalomaa!

Uusin lempparivillitykseni on Konadit, nuo korealaiset taivaanlahjat. Itsehän en niitä omista, vaan kynsilakkafanisisko omistaa pienen farmin. Ja eikös se ole niin, että koska ostin ne sille joululahjaksi, ne on käytännössä mun, right? Aluksi se oli maailman hankalinta (otsalamput päässä jouluaattoiltana klo 23.46 keittiön pöydän ääressä silmät lupsottaen), kun kuvio ei tarttunut leimasimeen, ja kokeilimme erilaisia taktiikoita, kuten että sitä leimasinta painetaan minuutti laattaan yms. Tajusimme kuitenkin, että stamperia pitää painaa siihen ihan nopeasti, jotta kuvio tarttuu. Sittemmin olen lainannut niitä pari kertaa.

Vasemmalla Konad m35, jossa on iihana keiju, ja oikealla valkoinen erikoislakka, scraper eli lasta ja stamper eli leimasin. Siskollani on vielä 5 laattaa enemmän, lucky she, ja 5 lakkaakin enemmän! Ja toinen leimasinsetti.

Meidän konadit on ostettu suomalaisesta CesarsShopista.
Siellä kannattaa pitää pää kylmänä houkutusten takia, mutta voin suositella saittia! Helsingin Kruununhaassa Liisankadulla on CesarsShopin liike, jossa on ilmeisesti sama valikoima kuin netissäkin. Tilaus on kotona 2 päivän päästä tilauksesta, huippua! Me tilattiin perjantai-iltana, ja tiistaina tuli. Tiistai-iltapäivänä tuli soitto kaupasta, että onhan paketti tullut perille? Tämä oli siis ennen joulua. Tilasin siskolle amazon.comista laatan m57, missä oli mm. leopardikuosi. Lipsautin sen kyllä jo jouluna, vaikka se oli menossa synttärilahjaksi! Mun oli myös ihan pakko avata ne paketit ja vähän kokeilla (lue: laitoin 3 kertaa tiikerit itselleni).

Loppuun vielä kuvat mun tämänhetkisistä lakkalemppareista.
Vasemmalla on vinksahtaneen näköinen halpislakka Seppälästä (3 €), jonka bongasin Arezin kynsistä. Merkki on Wild&Crazy, sävyä ei lue. Noita sävyjä oli aika paljon, ja laatu menettelee. Ainakin tää kuivuu nopeasti. Huonoa tässä on se, että toi korkki on kulmikas, eikä se oikein käänny käsissä. Tämä on kuitenkin tosi hieno kynsissä, ja erityisesti mustien tiikerikonadien alla.
Oikealla on aika discohenkinen Lumene NC:n ihana sävy 16 Little Miss. Jos tätä halajat, niin äkkiä kauppaan, koska tämä+ pari sisarusta ovat kausituotteita! Pieni purkki on kuitenkin aika hankala, mutta ehdottomasti sen nättiyden arvoinen. Kaksi kerrosta tätä niin sydämesi huokaa... aah. Joillakin huokaa, joillain ei. It's personal!

Ja New Yorkin loput postaukset siirtyy muuhun aikaan kuvaongelmien takia :) Tsau!

5 kommenttia:

  1. Anonyymi15.1.10

    Toi Be fabulous on ihana.. oon itsekin sitä vähän katsellut sillä silmällä.. Ehkä tuun joku päivä sun luo eka testailemaan sitä :)

    -V-

    VastaaPoista
  2. Oi, ihanan värisii oot ostanu, mennää kyllä jossai vaihees hankkii mulle tommonen mavalan lakka se persikan värinen, mitä sulla on. =) Voisi enemmänkin noitta kynsiä yrittää lakata, jos vaan jaksais.

    VastaaPoista
  3. V- Tule ihan rauhassa... Kiva kun me voidaan vaihdella!

    Sofia- Mennään joo! Mun taas pitäis vähentää lakkailua...

    VastaaPoista
  4. misssä harrastat sitä kuntonyrkkeilyä, ku oon ite alottamassa ni olisko mitää suosituksii mis alottais?=)

    VastaaPoista
  5. Miu: Harrastan Helsingissä Stadikan tornin rakennuksessa Stadi Boxing-seurassa =) www.stadiboxing.fi

    VastaaPoista