lauantai 22. lokakuuta 2011

I am surprised that you have been never told before how lovely you are

Paita Zara, hame kirppis/H&M, rannekoru Kalevala My Saaga <3


Puuduttavan enkuntunnin (ja bussimatkan ja sohvalla makaamisen) ratoksi päätin naputella teille postauksen, tällä kertaa haasteen!


Säännöt ovat seuraavanlaiset. Sinun pitää...

1. Kiittää tunnustuksen antajaa: kiitos Milena, Elli ja Ella!
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle: kaikki, jotka olisin halunnut haastaa, on jo haastettu, eli en haasta ketään!
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

1. Minulla on monia rutiineja, joita en muuta kuin todella, todella harvoin. Syön esimerkiksi noin kolmen kuukauden ajan lähes täsmälleen samanlaista aamupalaa, kunnes kyllästyn siihen ja keksin jotain uutta. Teen asiat aamuisin aina samassa järjestyksessä. Tyhjennän tiskikoneen aina samalla tavalla. Kuivaan itseni aina samalla tavalla. And the list goes on :D en kuitenkaan ole perfektionisti, enkä raivostu jos joku rutiineista jääkin tekemättä.

2. En pysty koskemaan samettiin, koska saan siitä kylmiä väreitä. Sama ongelma koskee sellaisia astioita, jotka tulevat suoraan koneesta. Jos astian pinta jää ikään kuin emäksiseksi tai natisevaksi, en voi koskea siihen. Lisäksi en pysty käymään Subwayssa, katsoa kun muut syövät subeja tai puhuvat Subwaysta. Minulle tulee heti ällötysolo! Näiden ja viidensadan muun asian takia minua pidetään joskus hieman oudohkona.

3. Olen addiktoitunut kännykkääni ja kaikkeen sen sisällä. Näihin juttuihin kuuluvat mm. Facebook, Bloglovin, sähköposti ja Blogger. Tiedän, että olen liikaa koneella/netissä, ja yritän vähentää sitä. Nyt olen lopettanut suurimmaksi osaksi FB:ssä käymisen koulupäivien aikana. Suuuri saavutus!

4. Olen aika kaikkiruokainen. Syön monia ruokia, jotka ovat outoja muiden mielestä. Ainoat ruoat tai raaka-aineet mitä en todella halua syödä ovat maksa ja etikka. Tai siis, aika harvat varmaan syövät etikkaa ihan sinällään, mutta en tykkää etikkaisista ruoista. Kookos on herkkua esim. Bounty-patukoissa, mutta ruoissa se alkaa ällöttää nopeasti. Lohen kanssa (paitsi graavilohi omnomnom) raja tulee nopeasti vastaan. Tämä on vielä pakko tunkea samaan kohtaan: muut kummaksuvat tapaani rakentaa leipä. Laitan salaatin päällimmäiseksi, mikä on aiheuttanut syksyn aikana varmaankin yli kymmenen väittelyä kavereideni kanssa.

5. Olen harrastanut pienen ikäni aikana muskaria, jotain jumpan tyylistä, sulkapalloa, partiota, koripalloa, pianon- ja kitaransoittoa ja kuntonyrkkeilyä. Nyrkkeilyssä olen käynyt kohta kahden vuoden ajan, ja tykkään siitä edelleen paljon. Vaikka treenit ovat rankkoja ja kärsin edelleen eilisten treenien lihaskivuista, rakastan sitä fiilistä kun saan vähän purkaa tunteita nyrkkeilysäkkiin!

6. Tykkään olla ihmisten seurassa, tutustua uusiin ihmisiin ja jutella, mutta haluan ja osaan myös olla hiljaa. Tarvitsen omaa tilaa ja aikaa. Viihdyn yksin, mutta laatuaika ystävien kanssa on ihanaa sekin.

7. En osaa aloittaa aamuani lukematta Hesaria. Lähiaikoina olen koukkuuntunut hieman kahviin, tai oikeastaan kahvikaakaoon. Talvisin silmät eivät avaudu, ellen kökötä aamiaista syödessä kirkasvalolampun vieressä.

8. Minulla ei ole yhtäkään suosikki- tai inhokkivuodenaikaa. Pidän niistä jokaisesta: kesän lämmöstä ja vapaudesta, syksyn kauneudesta ja uusista aluista, talven rauhallisuudesta, lumesta ja joulusta ja kevään kehittymisestä. Jos minun pitäisi poistaa yksi Suomen vuodenaika, se olisi ehkäpä välikausi juuri ennen lumen tuloa. Rivien välistä voi siis lukea, etten poistaisi mitään!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi22.10.11

    Toi oli hyvä: "olen aika kaikkiruokainen" ja sit hirveä lista siitä mikä ei maistu ;)

    Nyt oli hyvät valotukset kuvissa!

    -v-

    ps. etikkaruoat on just parhaita!!

    VastaaPoista
  2. ai säki ihastuit mun kahvikaakaoon :))

    VastaaPoista
  3. v,
    no jos tossa oli kaikki, mikä ei mulle maistu, niin oon kyllä aika kaikkiruokainen! ;)
    etikka yööök, iskä tekee just keittiössä jotain etikasta ja täällä haisee!

    muikku,
    en sun ansiosta, mutta joo! :D

    VastaaPoista
  4. Aa sä olitkin se joka oli juonu sitä jo monta kuukautta? :)
    Muuten ei ehkä kannattais vastata LUKIJOILLE, joka minä myös olen, noin tylysti :)

    VastaaPoista