lauantai 10. syyskuuta 2011

snapshots

Päätin tänään olla ahkera bloggaaja ja nappailla melkein koko päivän ajalta kuvia kännykällä. Latailin ne äsken sitten photobucketiin, ja tässä on tulosta, selityksien kera!


Toivottavasti en ole ainoa, joka tykkää kuvata itseään bussissa hyvin sniikisti, niin ettei kukaan huomaa!


Sitten kävin haaveilemassa H&M:ssä ylläolevasta mekosta, jonka jätin vielä kuitenkin kauppaan. 


Ah ihana Helsinki, kaupunki oli niin nätillä päällä taas tänään! Ihmiset olivat iloisia, turisteja oli paljon, aurinko paistoi...


HELL YEAH! Sami Hedbergin keikka tuli aika yllättäen eteen, mutta onneksi tuli! Sanotaanko nyt niin, ettei paremmin voisi 20 euroa kuluttaa. Siis, 1,5 tuntia pelkkää hervotonta nauramista, loistavia juttuja, tokarivin paikat... uudestaan kiitos!


Mmmmm hyvää! 


Voi miten loistavaa seuraa oli mukana! Lempi-ihminen <3


Sanokoon jotkut mitä haluavat, mun mielestä Musiikkitalo on ihanan näkönen! 


Sitten tulikin jo pimeä, poikettiin vähän moikkaamassa ihmisiä ja käytiin Sofialla ja sitten lähdinkin kotiin päin.


Vihdoinkin kotona, inhoan kävellä yksin pimeässä. I-n-h-o-a-n. 


Ja vihdoinkin 2, kengät pois jalasta, karkkia naamaan ja telkkari auki!
Nyt olen jumittunut tähän koneelle juttelemaan kavereiden kanssa, vaikka mun periaatteessa pitäisi olla jo nukkumassa. Aamulla olisi nimittäin suunnitelmissa mennä pitkästä aikaa Valtteriin, superjee! 

Mitä teidän päivänne kuului?

2 kommenttia:

  1. Ai vitsi, toi Hennesin mekko on kyllä aivan yli-ihana ja sopii sulle tosi hyvin!
    Mulla kävi vähän sama, mutta vain tummansinisen yksilön kanssa ja sekin kuitenkin jäi kauppaan :D Ja nyt kun näin tän sun postauksen, niin heti tuli mieleen, että pitäisiköhän sittenkin käydä hakemassa se sieltä kotiin :D
    Ja olen kyllä niin sun kanssa samaa mieltä tosta pimeessä kävelemisestä, kuka siitä voi edes pitää? :D

    VastaaPoista
  2. Emilia,
    mä jäin jumittamaan ton värin kanssa! Mustaa en halunnut, tummansinisenä mulla on jo tosi samantyylinen, ja tuo punainen oli jotenkin niin jouluinen :D

    käy ihmeessä ostamassa se mekko, se oli niiiin ihana :)

    hyi pimeässä käveleminen :/

    VastaaPoista