tiistai 23. elokuuta 2011

still talk about you like it was yesterday, but you're long gone and moved on

Minipostauksia tekevä bloggaaja täällä hei! Halusin tulla taas moikkaamaan teitä näin kuvattomallakin asialla: minulla ei ole vieläkään ole konetta käytössä, joten kuviakaan ei näin ollen ole mahdollisuuksia laittaa...
Joka tapauksessa, teen teille nopeasti pienen tilannekatsauksen ennen kuin lähden puurtamaan esseetä alulle.

Aloitin siis lukion reilu viikko sitten uudessa koulussa, ja on ollut ihan mahtavaa!
Olen viihtynyt tosi hyvin, tottunut kaikkeen uuteen, tutustunut ihaniin ihmisiin, tehnyt kurssivalintoja ja oppinut jo paljon. Olen myös kuluttanut matikanläksyihin aikaa viikossa enemmän kuin koko ysin aikana - äskenkin sain sellaisia ahaa-elämyksiä ettei paremmasta väliä! Tykkään tästä fiiliksestä, kun kaikki on uutta. Siis ihan kaikki: tämä työn määrä, aikataulu (kiireinen!), opettajat, tuntien ja päivien pituudet, lukion kurssijärjestelmä... Pelkään sitä hetkeä, kun tämä alkuhuuma haihtuu ja päivät pimentyvät ja pitää alkaa käyttää kirkasvalolamppua ja lämpimiä vaatteita.

Vaatteista puheenollen! Olen huomannut, että tämä asukuvattomuus vaikuttaa negatiivisesti vaatepanostukseeni. Kun asuja ei ole näkemässä kuin parikymmentä kaveria koulussa, en jaksa keksiä mitään superkivaa päällepantavaa. Joten, voisiko se kone nyt tulla ennen kuin taannun laittamaan verkkarit uudemman kerran päälle kouluun?!

Joo, eipäs mulla muuta ole: nyt suunnitelmissa olisi piiskata itseni kirjoittamaan kolmen sivun essee. Hurjan hauskaa loppuiltaa siis minulle ja teille muillekin!

Ps mun uus lempparikappale!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti