lauantai 23. heinäkuuta 2011

kesäkesäkesä


Nyt seuraa pikku kuvapommi muutamalta viime viikolta! 


Lomailuun on kuulunut sään ihmettelemistä, kauniiden auringonlaskujen katsomista, telkkarin katsomista, laatuaikaa perheen kanssa, lukemista (paljon, suunnilleen kirja menee päivässä), liian vähän nukkumista, trampalla hyppimistä... Olen ostanut koulukirjat jo valmiiksi, lukenut niistä jo ensimmäiset luvut, ollut vähän liian innostunut koulun alkamisesta ja miettinyt, mitä tuleman pitää. Nyt yritän kuitenkin nauttia heinäkuusta: melkein koko elokuu ennen koulun alkua kuluu isosena.
Moikka!

5 kommenttia:

  1. Anonyymi24.7.11

    Whoa! Joku muukin mun lisäks on innossaan koulun alust ees vähän. Haluun taas nähä kamui ja meiän luokka on muuttunu aika lailla. Kyl kesä on ihanaa ja en haluis sen olevan lyhyempi mut siilti!!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi24.7.11

    Tsip tsip, mustikkapiirakka-ahmija.

    VastaaPoista
  3. Merz,
    mm! mulla koittaakin ihan vieraat kuviot: tiien mun uudesta lukiosta itteni lisäks 4 ihmistä... :D Ja kesästä nautitaan loppuun asti!

    Anonyymi,
    mitäs jos sä mustikkasyöppö oisit vaan hiljaa :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi3.8.11

    poistitko mun kommentin tai jotai ku kysyin että seurusteletko sä? ;o

    VastaaPoista
  5. Anonyymi,
    ei ku sä kommentoit tohon uusimpaan postaukseen ja siihen kyllä vastasin, enkä poistanu :)

    VastaaPoista