tiistai 14. kesäkuuta 2011

what did I do today



Heräsin puoli yhdeltätoista ihan paniikissa, koska olin nähnyt painajaista. Siinä vanhan kouluni opo toi minulle post it-lapun, jolla luki, etten ollut päässyt haluamaani kouluun. Unessa itkin ja herätessäni mietin, että nyt pitää  kertoa Sofialle, etten ollut päässyt ykkösvaihtoehtooni. Onneksi se oli vain unta! 
Olin jo illalla päättänyt käydä lyhyellä lenkillä heti herättyäni, ja aamulla laitoin tuumasta toimeen. No, juoksin alle kilometrin ja menin kotiin syömään. Tahdonvoimaa? Ehei.


Olin suunnitellut aamiaisenikin jo tarkkaan: eilen ostettu Starbucks-kahvi, hedelmäsekoitussosejuomaa, Paula-täpläjugurttia ja suklaamuffinssi Aamupalaa syödessä katselin Summeria ja valmistauduin lähtemään siskolle. 


Päiväkin kului mukavasti tämän huomionkipeän koiran seurassa. "Muuten heität ton pallon nyt tai mä työnnän sen sohvan alle ja alan vinkua sitä".

Ja päällä oli:
Toppi Zara, chinot Cubus ja eiliset kiharoidenjäänteet.

Oli kyllä semiturha postaus, mutta ei kai se mitään!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi16.6.11

    Minusta tämä oli kiva postaus.
    Erityisesti tuo koiran toiminta oli niin hauska.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    kiitos :)

    VastaaPoista
  3. Ella,
    kiitti! tykkäsin itsekin siitä tosi paljon :)

    VastaaPoista