lauantai 4. kesäkuuta 2011

The future is now, it starts today


Peruskoulunsa päättäneenä on helppo hymyillä 

Mekko Forever 21, kengät DinSko.

En itkenytkään tänään! Minulla on vaan ihan mahtavan onnellinen olo, selvisin kunnialla kaikesta, sain hyvän todistuksen, pääsen mitä luultavimmin siihen lukioon kun haluankin, illasta on tulossa mukava, nyt on kesäloma, minulla ei ole aikatauluja, minulla on vain aikaa. 
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Onnea kaikille mahtaville yseille! Tai no, nyt jo ex-yseille...

6 kommenttia:

  1. Anonyymi4.6.11

    Eve tajusin nyt kuinka kova ikävä mulla tulee suaki... <3 mut toivottavasti nähää tänään illalla ;)

    VastaaPoista
  2. iina4.6.11

    Ootpa kauniina ihanassa mekossasi! ♥
    Aikamoisen hyvä todistus;)

    Ja ihana kakku! Onko siihen reseptiä? :D

    VastaaPoista
  3. Imppu5.6.11

    Upea todistus! Mahtaakohan olla sukuvika :-}
    Mekko myös tosi suloinen ja se kakku...

    VastaaPoista
  4. Milena,
    mullakin tulee sua hurja ikävä! ♥

    iina,
    kiitosta! Kakku on ihan Fazerin kahvilasta, joten mulla ei siihen repsua ole ;)

    Imppu,
    voihan se olla... :) Kiitos!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi13.6.11

    mikäs oli keskiarvo? :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    lukuaineista 9,25 ja kaikki 9,5 :)

    VastaaPoista