maanantai 2. toukokuuta 2011

vappen, video och kostym

Sanotaanko nyt näin, että a) innostuin hieman seepiasävytteisistä kuvista ja b) postaus on sekava, rönsyilevä eikä sitä kannata ottaa vakavasti.


Sellaista vappua! Ignooratkaa kaunis melkein meikitön naamatauluni ja keskittykää lapsellisuuteeni noiden pallojen kanssa...

Entäs tänään?

Mekko H&M, collegejakku Pimkie.

Puhelu Sofian kanssa n. klo 15:
E: Mun on pakko nyt jutella sun kaa.
S: No tuu meille!
E: En mä voi... Tuu sä meille.
S: En mä voi, pitää lukea yh:ta.
E: No niin munkin äikkää, luetaan yhessä.
S: Okei...
E: Mä oon itse asias just nyt tässä sun pysäkin kohalla, jos mä tuun hakemaan sut?

Ja minähän menin. Hain Sofian ja mentiin meille - kappas, havahdutaan siinä seitsemän maissa, että voisihan sitä lukeakin ehkä. Sofia oli toki lukenut tunnollisesti samalla kun pälpätimme, minä en edes vaivautunut. Tässä sitä ollaan edelleen!

Jossain vaiheessa meillä näytti tältä:


Jep. Tälläistä tänään. 

2 kommenttia:

  1. Anonyymi2.5.11

    I-HA-NI-A noi ilmapallokuvat!!!

    t. tuleva matkakumppanisi

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    thanks! ;)

    VastaaPoista