maanantai 18. huhtikuuta 2011

You come along because I love your face

Olen jotenkin ihan sekaisin päivien kulusta, ja siksi tänään otetut kuvat tulevat ennen viikonlopun kuvia ja perjantain asua.

Klo 06.07. Minä <3 kevätaamut


Neuletakki Vila, pitsit-paita Gina Tricot, takki Zara, huivi Zoey M, kengät Converse.

Pääsimme tänään Sofian kanssa molemmat normaalia aikaisin koulusta (eri kouluista, duh..) joten päätettiin treffata ja mennä meille. Jäätelöostosten kautta kävimme kotona höpöttelemässä ja sitten lähdettiinkin vaeltamaan (oikeasti vaeltamaan) kohti Myyrmannia. Valitsin sitten meille oikein näppärän metsäreitin, jossa ymmärrettävästi oli lunta aika reilustikin. Kengäthän siinä kastuivat ja tasapainoaisti sai harjoitusta, kun yritimme pysyä tietyllä polulla. Perille päästyämme koluttiin sitten Cubus läpi ja nälän iskiessä haimme parit juustohampparit matkaan ja käppäilimme kotiin. Matka eteni aina hieman vaivalloisesti, kun koko ajan oli pysähdyttävä kuvaamaan jotain. 

Sää sattui olemaan mitä hienoin. Kovasta tuulesta huolimatta aurinko lämmitti ihan mukavasti ja tunsi taas luissa ja ytimissä miten jotenkin sisäisesti latailin akkujani. Olen vähän niin kuin aurinkopaneeli - aurinkoisella säällä toimin mainiosti mutta kun en saa virtaa, mieli on maassa. Tosin, säästä huolimatta olen tainnut olla viime aikoina jotenkin niin iloinen koko ajan. Kai minulla vain on kevättä rinnassa!

Ai niin, yhden asian takia aurinkopaneelini meinasi räjähtää eilen. Oikeastaan 39 asian takia... "Kiitos", Suomi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti